Alla inlägg under november 2013

Av Muzzis Mus - 6 november 2013 10:07

Hej allihopa! Mår ni bra? 

Själv sitter jag här och slösurfar lite   

Men eftersom jag inte har något speciellt att göra så tänkte jag uppdatera bloggen lite, bra va?

Jag vill verkligen komma igång med bloggandet på riktigt nu, det är verkligen dethär jag vill göra! Men jag kan inte blogga så mycket just nu, för våran dator krånglar...  


Mitt mål den här veckan är att jag ska försöka blogga minst en gång varje dag, jag hoppas verkligen att jag ska hålla det. Det blir nämligen lätt så att jag glömmer bort det, eftersom jag inte har bloggat på läääääänge. Jag tror att det är en rutin som man skapar om man bloggar minst en gång om dagen, sedan när man har kommit in i den rutinen kan man höja antalet inlägg tills man har en rutin att blogga 2-4 ggr om dagen! 


Jag hoppas på att jag får in den rutinen tills månadsskiftet ungefär   


Oh, juste!! Jag har en överraskning till er läsare som kommer snart!!!   


Men nu ska jag nog dra och äta något, hungrig! Puss   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej alla läsare, Jag heter Musse, och är en katt. På fritiden (hela tiden) gillar jag att sova, leka, äta och sova lite till... :) hoppas att ni gillar att läsa om mej och mitt liv, chao!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja ha för exotiskt djur?
 Papegoja
 Orm
 Elefant
 Kamel
 Apa
 Jaguar
 Giraff
 Näbbdjur
 Tiger
 Zebra
 Övrigt (kommetntera i inlägget exotiska djur)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards