Alla inlägg under september 2012

Av Muzzis Mus - 26 september 2012 20:12

Hej, jag är jättesömnig just nu, sås detta blir nog ett ganska kort inlägg... Jaa,, jag ville mest säga hej, det var ju några dra sedan jag bloggade:-( Jag hoppas att ni röstar i omröstningsrutan om exotiska djur, och har en trevlig kväll!!! <3 Hejdå!

Av Muzzis Mus - 24 september 2012 20:39

Hej allihopa!! Ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag... Men nu skriver jag igen! :-) jag har inte gjort något speciellt, min mattes kompis har varit här, och jag.åt kalkon... Hejdå!!!

Av Muzzis Mus - 22 september 2012 16:03

Ja, jag låg nyss i tvättkorgen!! <3

Av Muzzis Mus - 22 september 2012 11:17

Jaha, nu är man ensam igen då... Jag har nyss vält omkull min mattes soptunna efter att hon åkte till stallet... Snart ska jag gå ovg lägga mig och vänta på att hon ska komma hem, men först ska jag leka med en strumpa som jag hittade i hennes sovrum... Hejdå läsarna!!

Ps. Snart ska jag nog göra en tävling/frågesport här på bloggen, så titta gärna in då och då för att kolla!! Ds.

Av Muzzis Mus - 22 september 2012 08:07

God morgon allihopa! Jag har inte ätit frukost än, men jag hoppas på kalkon... Jaja, jag får blogga mer under dagen, som ni kanske märker försöker jag att uppdatera ganska ofta:-) Oki, nu ska jag sova lite mer... Chao!

Av Muzzis Mus - 21 september 2012 17:05

Ja, här kommenterar ni om det är något annat exotiskt djur som inte stod med på omröstningen....

Av Muzzis Mus - 21 september 2012 16:58

 Jaa, nu är min matte hemma, jag ska snart få mat: oxfile    Ja just det, om ni inte har sett det så har jag en ny omröstning om exotiska djur, så rösta gärna!!! Här kommer en liten bild på mej, hejdå!! <3<3


 

Av Muzzis Mus - 21 september 2012 09:43

Ligger här hemma o chillar, min matte är i skolan och jag har nyss ätit frukost, det var oxe!! I loove<3 aja, nu ska jag gå och lägga mig i soffan o sova lite... Hejdå!!!

Presentation


hej alla läsare, Jag heter Musse, och är en katt. På fritiden (hela tiden) gillar jag att sova, leka, äta och sova lite till... :) hoppas att ni gillar att läsa om mej och mitt liv, chao!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad skulle du vilja ha för exotiskt djur?
 Papegoja
 Orm
 Elefant
 Kamel
 Apa
 Jaguar
 Giraff
 Näbbdjur
 Tiger
 Zebra
 Övrigt (kommetntera i inlägget exotiska djur)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards